I saw a flower this morning and I thought it was the most beautiful thing I’d ever seen until I gazed upon you.

  今天早上我看到一朵花,我還以為那是我所見過最美的事物,直到我凝視著你。

  If I could rearrange the alphabet, I would put U and I together.

  如果我可以重新排列字母,我要把 U 和 I 排在一起(我要我們在一起)。
arrow
arrow
    全站熱搜

    lwind 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()